Wft Schade Zakelijk: stilstaan bij de verzekerde som

Wft Schade Zakelijk, Lindenhaeghe VVP

Voor ondernemers is het verzekeringspakket voor hun bedrijf vaak geen boeiende materie. Ze besteden het risicomanagement, waar het verzekeringspakket bij hoort, maar wat graag uit aan een adviseur voor zakelijke schadeverzekeringen. Daarmee verwachten ze dat het goed geregeld is. Maar wat is goed geregeld? De vraag kan ook anders gesteld worden: wanneer is het niet goed geregeld?

Speciaal voor het katern Ken je vak! gaf Lindenhaeghe in vakblad VVP antwoord op deze vraag. Lees HIER het hele artikel.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Adviestip: meer declarabele uren tegen een hoger tarief

Adviestip: meer declarabele uren tegen een hoger tarief

De komende decennia zal het aantal onderdelen waarop adviseurs het verschil kunnen maken kleiner worden. De tarieven op het recht-toe-recht-aan advies zullen afnemen....

Adviestip: gebruik de kracht van social media

Adviestip: gebruik de kracht van social media

"Hoe maak je als kleinere speler in de financiële sector optimaal gebruik van social media. Niet alleen is social media een belangrijk informatiekanaal richting...

Lindenhaeghe bezorgd over ongelijke spreiding PE-examens

Lindenhaeghe bezorgd over ongelijke spreiding PE-examens

Lindenhaeghe adviseert financieel adviseurs niet te lang te wachten met hun PE-examen(s). Als steuntje in de rug kom het instituut met een gratis herexamenservice. Wie...

Bent u overleden?

Bent u overleden?

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Tijdens een recente analyse van onze social media-resultaten bleek dat één post met kop-en-schouders boven de...

Advisering met een robot touch: concretisering

Advisering met een robot touch: concretisering

"Excelleren als adviseur samen met het kantoorteam en de robot kan dat? In de afgelopen tijd is er een behoorlijk aantal veelbelovende initiatieven op de rails gezet....

Oproep aan het intermediair

Oproep aan het intermediair

Advies met een robot touch! Het een kan bijna niet meer zonder het ander. Een robot zal steeds vaker op dynamische manier de juiste informatie samen met de klant...