40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald
Voor de tweede keer geven Gabriël Financiële Bescherming en Stichting Encour een 40-dagenkalender uit rond de thematiek 'groeien in financiële rust'. De 40-dagenkalender is gratis beschikbaar en kan worden aangevraagd op de website van Gabriël.
Gabriël-directeur Natasja Naron: "De kalender is bestemd voor een christelijke doelgroep, maar kan wellicht voor andere kantoren een inspiratiebron zijn hoe je de waarden van je kantoor breder kan inzetten en een hechtere band kan opbouwen met je relaties of op een bijzondere manier nieuwe relaties kan vinden en binden. We zijn hier vorig jaar mee gestart en de reacties op onze vorige 40-dagen kalender waren zeer lovend."
De 40-dagentijd loopt dit jaar van woensdag 6 maart tot met zaterdag 20 april (Stille Zaterdag). De kalender biedt voor elke dag een overdenking die bestaat uit een bijbeltekst, een verhaal ‘uit het leven’ en een uitdaging. De teksten zijn geschreven door ervaren schrijvers als: theoloog Paul van der Laan, ondernemer Ben Lankhaar en emiritus CGK predikant Gé Drayer. Dit jaar worden de volgende thema’s behandeld: Meer door minder, Rijkdom, Armoede, Sabbats- en jubeljaar, Geld en geluk, Tienden en Stille week.
De medewerkers van Gabriël verlenen bewust hun financiële advieswerk vanuit een christelijke identiteit. Gabriël wil haar klanten graag uitdagen om te leven vanuit ‘genoeg’ en geeft jaarlijks alle winst van het bedrijf weg aan een groot aantal christelijke goede doelen.
Reactie toevoegen
Meer over
Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies
Eén van de vijf parallelsessies op de vijfde Dag van het Topadvies wordt gegeven door Natasja Naron, directeur-eigenaar van Gabriël Financiële Bescherming...
Zes excellente advieskantoren genomineerd voor Advies Award 2019
Gabriël Financiële Bescherming, Kuiper Verzekeringen, Adviesbureau Robbe, Dominass, Taylor Mates en CM Personal Finance zijn genomineerd voor de Advies...
VVP Event Communicatie: creëer verbinding
Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...
VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg
Hoe maak je je meerwaarde als adviseur concreet? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord: ga voor genoeg. “Als je niet...
Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden
Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....
Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning
Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....
Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen
Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...
Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)
"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met...
Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor? Op 28 november geeft de AFM op het VVP Kennisevent Communicatie tips voor assurantiekantoren. Het...
‘Als adviseur wil ik mensen gelukkiger maken’
Natasja Naron (33) vierde recent het 12,5 jarig jubileum van haar bedrijf Gabriël Financiële Bescherming. Al die jaren bleef zij trouw aan haar oorspronkelijke...