'Betekenisvol Financieel Adviseren' in september van start

Erasmus Brug 2020

In september gaat het Executive Program 'Betekenisvol Financieel Adviseren' van start, een programma samengesteld door de Erasmus Universiteit Rotterdam en ondergetekende.

Als financieel adviseur zit u in het oog van de storm. De financiële wereld verandert razendsnel, op dit moment zelfs extra hevig door de coronapandemie. Als gevolg daarvan sluit wat klanten verwachten lang niet altijd meer aan op wat u en uw vakgenoten bieden. U komt hoe dan ook voor keuzes te staan. Ambieert u een gidsrol of een verkooprol voor uzelf en uw bedrijf? Wilt u als financieel dienstverlener van grotere waarde zijn in het financiële leven van uw relaties op momenten die er echt toe doen? Streeft u ernaar de maatschappelijke betekenis van uw dienstverlening verder te vergroten en uw organisatie ‘future proof’ te maken?

Dit zijn de uitgangspunten van het Executive Program Betekenisvol Financieel Adviseren. De opleiding is extra interessant voor adviseurs die zich in een transitieproces bevinden.

Het docentencorps bestaat uit hoogleraren van de Erasmus Universiteit Rotterdam en andere universiteiten. Daarnaast verlenen erkende praktijkexperts hun medewerking aan het programma. Enkele namen: Prof.dr. Jaap van Muijen, Prof.dr. Frans van der Meché, Prof.dr. Henk Volberda, Prof.dr. Henriëtte Prast, Dr. Martijn Burger, Prof.dr. Paul van Geest, Dr. Fred de Jong, Ramon Wernsen MFP CFP, Ronald van der Molen en Joost van der Leij.

Meer informatie over het programma Betekenisvol Financieel Adviseren treft u hier aan.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Pole position

Pole position

Consumenten vinden financieel advies belangrijk en de onafhankelijk adviseur staat daarbij in pole position , zo blijkt uit onderzoek ‘Trendonderzoek klantgerichtheid...

Ga voor genoeg

Ga voor genoeg

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering ook verzilveren? Natasja Naron van Gabriël financiële bescherming heeft het...

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering verzilveren? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord:...

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow' organiseert VVP deze...

Genomineerd voor Advies Award 2019: Natasja Naron

Genomineerd voor Advies Award 2019: Natasja Naron

Zes advieskantoren zijn genomineerd voor de Advies Award 2019. De jury, bestaande uit de leden van het VVP Ondernemerspanel, ging op zoek naar kantoren met de A(dvies)-factor....

Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Eén van de vijf parallelsessies op de vijfde Dag van het Topadvies wordt gegeven door Natasja Naron, directeur-eigenaar van Gabriël Financiële Bescherming...

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

Voor de tweede keer geven Gabriël Financiële Bescherming en Stichting Encour een 40-dagenkalender uit rond de thematiek 'groeien in financiële rust'....

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

Hoe maak je je meerwaarde als adviseur concreet? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord: ga voor genoeg. “Als je niet...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....