DELA haalt niveau 2 van de Gouden Oor

Gouden oor 2022 DELA

DELA Verzekeringen heeft voor de derde keer de Gouden Oor Erkenning niveau 2 uitgereikt gekregen.

Ron van Kesteren, directeur van Stichting toetsing verzekeraars: "DELA Verzekeringen toont aan dat ze al jaren het klantbelang centraal stelt en echt wil weten wat er bij klanten leeft. Dit hogere niveau is een mooie erkenning voor de ambitie van DELA Verzekeringen om de dienstverlening aan haar klanten steeds verder te verbeteren
en uiteindelijk het hoogste niveau te bereiken."

Het Gouden Oor stimuleert organisaties de stem van de klant te integreren in hun dienstverlening en zodoende structureel de klantbeleving naar een hoger plan te tillen.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Nieuwe business modellen vragen andere mindset

Nieuwe business modellen vragen andere mindset

Financieel adviseurs varen wel bij de nieuwe business modellen die zij hebben ontwikkeld. Dat blijkt uit de ronde tafel met vier adviseurs die Armand Baas Becking,...

Dela hoofdsponsor Nederlandse beachvolleybal

Dela hoofdsponsor Nederlandse beachvolleybal

 DELA is de komende vier jaar hoodsposor van het Nederlandse beachvolleybal. DELA tekende het contract met de Nederlandse Volleybalbond (Nevobo) en sportmarketingbureau...

Begrijpen klantbehoefte kan beter bij orv-verzekeraars

Begrijpen klantbehoefte kan beter bij orv-verzekeraars

"Alle zeventien getoetste keurmerkhouders zijn goed door de beoordeling gekomen. Wel valt het ons op dat verzekeraars zich niet altijd voldoende in de klant...

Dela CoöperatiespaarPlan in Adviesbox

Dela CoöperatiespaarPlan in Adviesbox

Het Dela CoöperatiespaarPlan is nu ook te berekenen in Adviesbox van Intersoftware. Het CoöperatiespaarPlan is een spaarverzekering. Intersoftware biedt...

Dela klantvriendelijkste verzekeraar

Dela klantvriendelijkste verzekeraar

Dela heeft bij de Customer First Awards 2017 de prijs gewonnen voor klantvriendelijkste verzekeraar, RegioBank voor klantvriendelijkste bank.        ...

Dela: swo voegt niets toe aan moderne samenwerking

Dela: swo voegt niets toe aan moderne samenwerking

In een ronde tafel in VVP kaart DELA het loslaten van de Samenwerkingsovereenkomst (SWO) aan bij financieel adviseurs. De adviseurs reageren positief. Wat vindt...

SWO voegt niets meer toe  aan moderne samenwerking

SWO voegt niets meer toe aan moderne samenwerking

Afspraken en kwaliteitsborging blijven gewenst, maar de traditionele samenwerkingsovereenkomst (SWO) mag van financieel adviseurs overboord. Dat geven zij aan...

Zilveren kruis, dela en centraal beheer meest actief op Social Media

Zilveren kruis, dela en centraal beheer meest actief op Social Media

Zilveren Kruis heeft de Gouden Award gewonnen als de verzekeraar die zich in 2016 het meest actief heeft ingezet op Social Media. De prijs werd uitgereikt tijdens...

Hoe ga je in een moderne samenwerking om met beheer?

Hoe ga je in een moderne samenwerking om met beheer?

Online technologie en het provisieverbod hebben de zelfwerkzaamheid van de klant vergroot. In gesprek met vier onafhankelijk financieel adviseurs onderzoekt Armand...

Hoe ga je in een moderne samenwerking om met beheer?

Hoe ga je in een moderne samenwerking om met beheer?

Online technologie en het provisieverbod hebben zelfwerkzaamheid van de klant vergroot. Coöperatie DELA onderzoekt of in de samenwerking met de financieel...