Inschrijving tweede leergang 'Betekenisvol werken in de financiële dienstverlening' van start

Rijkdom

Na een succesvol eerste jaar gaat in 2022 de tweede leergang van het Executive Program ‘De Betekenis van Rijkdom’ van start. Dit onderdeel van de Erasmus University Rotterdam is de eerste academische leergang in Nederland die zich richt op betekenisvol werken in de financiële sector. Programmadirecteur is Natasja Naron.

De leergang biedt wetenschappelijke kennis en nieuwe inzichten over rijkdom van meer dan twintig topsprekers. De leergang is specifiek bedoeld voor directieleden, bestuurders, beleids- en visiebepalers, senior-adviseurs, ondernemers en leidinggevenden die betekenisvol en vernieuwend willen werken, die de mens centraal willen stellen en die een voortrekkersrol in een vernieuwde financiële sector ambiëren.

Naron: “Wil je meer leren over de ware rijkdom in het leven? Wil betekenisvoller werken? Wil je een bijdrage leveren aan een stijging van het rendement van de organisatie en een betere samenleving? Dan is 'De Betekenis van Rijkdom' voor jouw bestemd. Rijkdom en geluk worden bekeken en onderzocht vanuit economisch, filosofisch, theologisch en psychologisch perspectief. De nieuwe leergang, die in september 2022 van start gaat, biedt kennis, visies en inzichten over ware rijkdom, de psychologie van geld, de werking van het brein, de relatie tussen geld en geluk en concrete inzichten hoe je binnen je bedrijf een transitie kunt maken naar betekenisvoller werken dat leidt tot een hoger rendement door gelukkigere klanten en medewerkers.”

Sprekers die regelmatig optreden, zijn onder meer: Paul van Geest (Erasmus Universiteit), Roland van der Molen (organisatieadviseur en leiderschapscoach), Jaap van Muijen (Sense of Leadership), Henriëtte Prast (Universiteit van Tilburg), Mitch Anthomy (ROLAdvisor), Kees Klomp (Betekeniseconomie), Frans van der Meché (toezichthouder en bestuursadviseur), Joost van der Leij (filosoof), Henk Folberda (UvA), Boudewijn van Uden (ASR), Leo Bormans (auteur), Guy van Liemt (EHERO), Arjan van Dam (arbeidspsycholoog) en Natasja Naron (adviseur). Meer informatie over de nieuwe leergang, klik HIER.

Geïnteresseerd? Op 17 januari 2022 (Blue Monday) kun je een gratis online proefcollege bijwonen. Meer informatie en inschrijven, klik HIER.

Op 7 en 8 maart 2022 eindigt de eerste leergang met een tweedaags dagprogramma in Diepenveen. Een van de sprekers is dan Willem Vreeswijk, oprichter van de stichting New Financial Forum die nauw betrokken is bij deze leergang. Dat de deelnemers aan de eerste leergang enthousiast zijn mag een understatement worden genoemd. Zie bijvoorbeeld de testimonial van adviseur René den Besten:

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

Hoe maak je je meerwaarde als adviseur concreet? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord: ga voor genoeg. “Als je niet...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...

Vanuit CRM naar klantcontact  (extra workshop VVP Event Communicatie)

Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)

"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met...

AFM op VVP Event Communicatie

AFM op VVP Event Communicatie

Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor? Op 28 november geeft de AFM op het VVP Kennisevent Communicatie tips voor assurantiekantoren. Het...

Erasmus Transformation Academy van start

Erasmus Transformation Academy van start

Reporting 3.0 en SMO lanceren de Erasmus Transformation Academy: een programma dat deelnemers uitdaagt om gedurende acht maanden een transformerende reis te maken...

Het roer om in de financiële sector

Het roer om in de financiële sector

Het roer om! Dat is het thema van de nieuwe bijzondere editie van het New Financial Magazine. Het thema biedt volop inspiratie en praktijkvoorbeelden om op koers...

Dilemma’s in de financiële sector

Dilemma’s in de financiële sector

Aankomende advocaten, letselschadebehandelaars en verzekeraars bewuster maken van de maatschappelijke functie van de financiële sector. Dat was het idee achter...