NN vraagt adviseurs om feedback over Zakelijk Schade

Arjan Nollen 2019

Met het 100-puntenplan wil Nationale-Nederlanden de dienstverlening binnen Zakelijk Schade verbeteren. Belangrijk ingrediënt hierbij is de feedback van adviseurs. De meeste verbeteringen hebben te maken met digitalisering.  NN zegt de honderd punten inmiddels succesvol te hebben afgerond.

Arjan Nollen, directeur Marketing en Verkoop Zakelijk Schade: "De tevredenheid van adviseurs neemt steeds verder toe: we zitten nu boven het marktgemiddelde. Adviseurs waarderen de verbeteringen dus écht. Ik wil ze nogmaals bedanken voor hun geduld en feedback. Maar we zijn er nog niet, want we willen de beste zakelijke verzekeraar worden.”

“De feedback van adviseurs waarderen we enorm", aldus Nollen. “Tijdens de overname van Delta Lloyd en Reaal waren we vooral bezig om de basis weer op orde te brengen. Nu zijn we een stap verder en heeft intermediaire tevredenheid écht topprioriteit.”

NN werkt aan een nieuw 100-puntenplan. Inmiddels zijn al 70 acties toegevoegd en NN roept adviseurs die regelmatig te maken hebben met Zakelijk Schade op om feedback te delen met NN. "Zo werken we samen aan een betere dienstverlening.”

Reactie toevoegen

 
Soner Calim keert terug bij Nationale-Nederlanden Beurs

Soner Calim keert terug bij Nationale-Nederlanden Beurs

Soner Calim (28) keert per 1 februari 2023 terug als senior underwriter bij Nationale-Nederlanden Beurs. Calim is sinds vijf jaar in verschillende rollen actief...

“We gaan adviseurs nog beter helpen bij klantbediening”

“We gaan adviseurs nog beter helpen bij klantbediening”

(Partner in Kennis Nationale-Nederlanden in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) Nationale-Nederlanden heeft de ambitie de best gewaardeerde intermediaire...

Consolidatie en professionalisering gaan hand in hand

Consolidatie en professionalisering gaan hand in hand

(Partner in Kennis Nationale-Nederlanden in VVP Special Cruciaal Beroep 2021). De volmachtmarkt is de afgelopen jaren sterk veranderd. Door de consolidatie zijn...

NN biedt Boijmans van Beuningen gedicht aan

NN biedt Boijmans van Beuningen gedicht aan

Nationale-Nederlanden heeft Derek Otte gevraagd een gelegenheidsgedicht te schrijven ter ere van de opening van het Depot Boijmans Van Beuningen in het Museumpark...

Bepaal vanmiddag wie de Advies Award 2021 wint

Bepaal vanmiddag wie de Advies Award 2021 wint

Woon de spectaculaire, korte live-uitzending van de finale van de Advies Award 2021 bij en bepaal wie zich het meest klantvriendelijke advieskantoor van 2021 mag...

En de halve finalisten en provinciewinnaars zijn…

En de halve finalisten en provinciewinnaars zijn…

(Uit VVP 4-2021) De jury heeft begin juli de zes halve finalisten bekend gemaakt van de VVP Advies Award 2021. Dit zijn: Advies & Kies (Flevoland), Adviesnet...

NN: dertig procent schademeldingen Limburg is afgehandeld

NN: dertig procent schademeldingen Limburg is afgehandeld

Nationale-Nederlanden (inclusief de labels OHRA, ABN AMRO Verzekeringen, ING Verzekeren en SNS Verzekeren ) heeft inmiddels dertig procent van de schademeldingen...

Volle kracht vooruit

Volle kracht vooruit

Financieel adviseurs staken hun nek uit toen de coronacrisis de kop op stak. Ze richtten hun kantoren in no-time zo in, dat ze klanten prima op afstand konden...

Medewerkers Berends & Slump trots op nominatie Advies Award 2021

Medewerkers Berends & Slump trots op nominatie Advies Award 2021

Berends & Slump uit Twello is een van de 32 genomineerden voor de Advies Award 2021. Het advieskantoor behoort tot de vijf meest klantvriendelijke advieskantoren...

Vanuit een solide basis naar gezamenlijke groei

Vanuit een solide basis naar gezamenlijke groei

(Partner in Kennis NN in katern 'Volmachten vol in bedrijf!' in VVP 1-2021) De afgelopen jaren werkte Nationale-Nederlanden hard aan de toekomstbestendigheid van...