Proefcollege Kees Klomp: Winst of Waarde?

Kees Klomp 2021

Waarom faalt ons huidige economisch systeem? Hoe ziet een hoopvolle toekomst er uit? Draait het om waarde of winst? Hoe breng je betekenis? Op 23 augustus zal Kees Klomp hierover in Conferentiecentrum Samaya in Werkhoven een college geven.

Klomp deelt zijn visie over hoe we anders kunnen gaan denken over geld. Je leert deze middag meer over de waarde van geld, hoe de betekeniseconomie ons gelukkiger maakt en hoe je in jouw werkomgeving kunt bijdragen aan een wereld die beter, duurzamer en mooier wordt. Klik hier voor meer informatie of om je aan te melden.

Het gastcollege is de opmaat naar de tweede leergang van het Executive Program De Betekenis van Rijkdom van de Erasmus Universiteit. Dit is de eerste academische leergang in Nederland die zich richt op betekenisvol werken in de wereld waarin geld een cruciale rol speelt. In het programma gaan we in op wat we verstaan onder rijkdom en hoe je ervoor kunt zorgen dat je dit in zijn volle glorie kunt ervaren.

In deze leergang worden wetenschappelijke kennis, inzichten en handvatten gedeeld die helpen om vanuit een andere filosofie te werken. Met onder meer: 

  • Meer dan 15 nationale en internationale sprekers voor nieuwe, verfrissende inzichten en ideeën over de rol van financiële dienstverlening in de wereld van vandaag en morgen
  • Theorie en cases gekoppeld aan de uitdagingen binnen jouw eigen organisatie
  • Handvatten om het werk rijker en betekenisvoller te maken, terwijl het rendement en de winstgevendheid stijgen
  • Inzichten om óók in de huidige moeilijke tijden adequaat te kunnen inspelen op zorgen bij klanten

Voor meer informatie, klik HIER.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Ga voor genoeg

Ga voor genoeg

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering ook verzilveren? Natasja Naron van Gabriël financiële bescherming heeft het...

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering verzilveren? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord:...

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow' organiseert VVP deze...

Genomineerd voor Advies Award 2019: Natasja Naron

Genomineerd voor Advies Award 2019: Natasja Naron

Zes advieskantoren zijn genomineerd voor de Advies Award 2019. De jury, bestaande uit de leden van het VVP Ondernemerspanel, ging op zoek naar kantoren met de A(dvies)-factor....

Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Eén van de vijf parallelsessies op de vijfde Dag van het Topadvies wordt gegeven door Natasja Naron, directeur-eigenaar van Gabriël Financiële Bescherming...

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

Voor de tweede keer geven Gabriël Financiële Bescherming en Stichting Encour een 40-dagenkalender uit rond de thematiek 'groeien in financiële rust'....

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

Hoe maak je je meerwaarde als adviseur concreet? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord: ga voor genoeg. “Als je niet...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....