Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)
"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met de juiste benadering en acties kunt u bestaande klanten verder laten groeien en/of langer behouden", aldus Jeroen Oversteegen en Jos van Driesum van de Nationale Hypotheekbond tijdens de praktische workshop 'Vanuit CRM naar klantcontact' op het VVP Event Communicatie van 28 november a.s. in Rotterdam
Het VVP Kennisevent Communicatie biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Jurjen Oosterbaan Martinius (Bureau DFO) geeft tips aan adviseurs hoe je de waarde van vertrouwen beter over het voetlicht kunt brengen, Rudy van Leeuwen en Elisabeth Ferf van de AFM geven tips voor het communicatiebeleid van adviseurs en braintrainer Rick de Jong laat zien hoe je mensgerichter werken concreet in de praktijk kunt brengen.
De deelnemers aan deze dag kunnen twee van de vijf praktijkgerichte workshops bijwonen.
- Communicatie buiten de lijnen door Silvia Janssen (Onkar Compliance)
- Kansen en risico's social media voor advieskantoren door Karin van Geelen (Yellow Communications)
- Heldere communicatie over de meerwaarde van je advisering en je beloning door Natasja Naron (Gabriël Financiële Bescherming)
- Klanten vinden en binden door Maurice van den Hemel (Gewoon Lekker Leven)
- Vanuit CRM naar Klantcontact door Jeroen Oversteegen en Jos van Driesum (Nationale Hypotheekbond)
VVP organiseert het Kennisevent Communicatie samen met BNP Paribas Cardif, De Goudse Verzekeringen, Nh1816 Verzekeringen en Werk & Co. Het Event vindt plaats in het VNAB kennis- en ontmoetingscentrum, Rotterdam.
Meer informatie en inschrijvingen, klik HIER.
Reactie toevoegen
Reacties
Berend Tooms - Particulier 30 oktober 2018
Misschien dat er nog teveel kantoren zijn die er geen idee van hebben hoe “hun klant” er (inmiddels) uit ziet?
Meer over
De passie van local hero Richard Beljaars
(Rubriek 'Samen Betrokken' in VVP 1-2024) Koop die nieuwe caravan eens niet. Klanten kijken vreemd op, maar Richard Beljaars van Beljaars Hypotheken en Verzekeringen...
Hypotheekbezitters vaak niet goed op de hoogte van kansen en risico’s
Een aanzienlijk deel van de huiseigenaren verwacht dat verzekeraars de kosten betalen als hun woning schade oploopt door funderingsproblemen of overstroming. Dat...
Maurice van den Hemel weg bij Gewoon Lekker Leven
Maurice van den Hemel is per 1 maart 2024 gestopt bij advieskantoor Gewoon Lekker Leven uit Goes. Hij heeft zijn aandelen overgedragen aan Pieter Bolle, die...
Geschenk local hero's alvast verhuisd naar nieuw onderkomen Nh1816
De plataan, een geschenk in 1991 van de local hero's voor het 175-jarig jubileum destijds, is op Valentijnsdag verhuisd naar de tuin bij het nieuwe pand. De plataan...
AFM: "Informeer pensioengerechtigde minstens maand vóór aanpassing variabel pensioen"
Van de huidige pensioenuitvoerders die een variabele uitkering bieden, informeert het merendeel zijn deelnemers nog steeds te laat voor de nieuwe uitkering. De AFM...
Ongeveer helft particuliere beleggers let op duurzaamheid
Bij particuliere beleggers die zelfstandig of met advies beleggen let ongeveer de helft soms of (bijna) altijd op de duurzaamheid van beleggingen die zij doen. Om...
Marktmonitor 2024 voor 6.300 adviseurs en bemiddelaars van start
De eerste groep adviseurs en bemiddelaars kan vanaf 12 februari de Marktmonitor (MMAB) voor 2024 invullen. Groep 2 vanaf 19 februari en groep 3 vanaf 26 februari....
Samen betrokken: Assurantiekantoor Wigger
(Uit VVP 6-2023) Financieel adviseurs staan midden in de samenleving. Deze Local Hero’s zijn een vraagbaak voor verzekeringen, hypotheken en andere geldzaken,...
Om hypotheekadviseurs te ondersteunen bij het begeleiden van hun klanten bij het verduurzamen van de woning en dit te integreren in het financieel advies is door...
Oplichting door nep AFM-medewerker blijft probleem
Oplichting door een persoon die zich voordoet als AFM-medewerker blijft een probleem. De toezichthouder: "In 2023 gingen de meeste ontvangen signalen over mogelijke...