Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)
"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met de juiste benadering en acties kunt u bestaande klanten verder laten groeien en/of langer behouden", aldus Jeroen Oversteegen en Jos van Driesum van de Nationale Hypotheekbond tijdens de praktische workshop 'Vanuit CRM naar klantcontact' op het VVP Event Communicatie van 28 november a.s. in Rotterdam
Het VVP Kennisevent Communicatie biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Jurjen Oosterbaan Martinius (Bureau DFO) geeft tips aan adviseurs hoe je de waarde van vertrouwen beter over het voetlicht kunt brengen, Rudy van Leeuwen en Elisabeth Ferf van de AFM geven tips voor het communicatiebeleid van adviseurs en braintrainer Rick de Jong laat zien hoe je mensgerichter werken concreet in de praktijk kunt brengen.
De deelnemers aan deze dag kunnen twee van de vijf praktijkgerichte workshops bijwonen.
- Communicatie buiten de lijnen door Silvia Janssen (Onkar Compliance)
- Kansen en risico's social media voor advieskantoren door Karin van Geelen (Yellow Communications)
- Heldere communicatie over de meerwaarde van je advisering en je beloning door Natasja Naron (Gabriël Financiële Bescherming)
- Klanten vinden en binden door Maurice van den Hemel (Gewoon Lekker Leven)
- Vanuit CRM naar Klantcontact door Jeroen Oversteegen en Jos van Driesum (Nationale Hypotheekbond)
VVP organiseert het Kennisevent Communicatie samen met BNP Paribas Cardif, De Goudse Verzekeringen, Nh1816 Verzekeringen en Werk & Co. Het Event vindt plaats in het VNAB kennis- en ontmoetingscentrum, Rotterdam.
Meer informatie en inschrijvingen, klik HIER.
Reactie toevoegen
Reacties
Berend Tooms - Particulier 30 oktober 2018
Misschien dat er nog teveel kantoren zijn die er geen idee van hebben hoe “hun klant” er (inmiddels) uit ziet?
Meer over
Forse AFM-boete Rabobank voor onverantwoorde hypotheekverstrekking
De AFM heeft een bestuurlijke boete van 12 miljoen euro opgelegd aan de Rabobank. Dit voor het overtreden van regels voor het verstrekken van hypothecair krediet....
AFM-boete voor Pensioenfonds Detailhandel
De AFM heeft een bestuurlijke boete van 136.000 euro opgelegd aan de Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Detailhandel (Pensioenfonds Detailhandel). Dit omdat...
Kredietaanbieders moeten alert zijn op fouten in geautomatiseerde acceptatieprocessen
De AFM roept kredietaanbieders op om alert te zijn op fouten in geautomatiseerde kredietacceptatieprocessen. De verplichte kredietwaardigheidstoets voor consumenten...
Nh1816: "Onbegrijpelijk, een gelijk speelveld staat volledig geparkeerd"
“Het gelijke speelveld binnen actieve provisie transparantie staat geparkeerd." Dat concludeert René van Gils, directeur bij Nh1816 Verzekeringen. Van...
"Financiële dienst steeds kleinere schakel in het algehele koopproces"
"Niet de traditionele bank of verzekeraar heeft straks het primaire contact met de klant, maar de partij die uit de data de beste inzichten weet te peuren over wat...
Zeeuwse en Goudse zamelen ruim 4 ton in voor Stichting ALS Nederland
De Zeeuwse en De Goudse hebben 404.040 euro ingezameld ten behoeve van de Stichting ALS Nederland. Halverwege 2022 werd bij Leo Remijn, directeur van de Middelburgse...
VVP-poll: 'AFM moet harder optreden tegen advieskantoren die regels overtreden'
Er werd afgelopen week volop gestemd op de stelling 'Actieve provisietransparantie dwingt adviseurs te laten zien wat ze waard zijn'. Een meerderheid van 65 procent...
Samen betrokken: JacobsVerzekerd
(Uit VVP 5-2023) Financieel adviseurs staan midden in de samenleving. Deze Local Hero’s zijn een vraagbaak voor verzekeringen, hypotheken en andere geldzaken,...
AFM: "Aandacht voor integere en beheerste bedrijfsvoering noodzakelijk"
Een deel van de financieel dienstverleners voldoet niet aan de minimale vergunningseisen. Dit gaat ten koste van de beheerste en integere bedrijfsvoering en kan...
Paul Schuiling: adviseren is informeren
"Hoewel de toezichthouder geen wettelijke bevoegdheden heeft in de beheerfase, betekent dit niet dat 'informeren' niet zorgvuldig en vakbekwaam moet plaatsvinden",...