VIP Innovatie Congres - Be the Change!

VIP event plaatjes 2022

Ontdek in één dag alle digitale innovaties en toepassingen voor de financiële wereld. VVP en Contactgroep Automatisering organiseren op 5 juli in het nieuwe AFAS Theater in Leusden het VIP Innovatie Congres - Be the Change! Met als dagvoorzitter Boudewijn van Uden (a.s.r.).

AANMELDEN

Michael Mackaaij, voorzitter Contactgroep Automatisering: “Deze grootschalige kennis-, netwerk- en inspiratiedag biedt een wervelend programma. Meer dan 30 fin- en insurtechbedrijven geven via aansprekende presentaties een doorkijkje naar de nieuwe mogelijkheden en toekomstige ontwikkelingen in de adviesmarkt.” Bekijk hier zijn persoonlijke video-uitnodiging voor dit grootschalige innovatie-event.

Het VIP Innovatie Congres is bestemd voor beslissers - directie en management - van geldverstrekkers, verzekeraars, adviesketens, de volmachtmarkt, en de Top 100 advieskantoren van Nederland.

Plenair bieden Adfiz-directeur Enno Wiertsema, NVGA-voorzitter Ron Gardenier, CGA-voorzitter Michael Mackaaij en Verbondsdirecteur Richard Weurding inzicht in de ontwikkelingen, trends, uitdagingen en aandachtspunten in de samenleving en de impact hiervan op de advies- en verzekeringswereld.

Jarno Duursma, tech-expert en auteur, biedt een concrete blik op de toekomstige impact van digitale technologie op bedrijf, mens en samenleving.

KENNISSESSIES

Hét verbindende platform voor de verzekeringsbranche door Justin Schlee (ANVA)

Leren ná het winnen van een ICT Innovatie Award door Marco Hendrickx (Aplaza)

Laagdrempelig afsluiten, van niche- tot pakketverzekering door Paul Hijmans (AWI)

Bind klanten met je bedrijf zonder inzet van extra adviseurs door Rens Vonk (Building Blocks)

Eén waarheid in de keten door René Frankena (Blueriq)

Tailor made software voor de verzekeringsbranche door Pepijn Bakker (Bugs Business)

Versnellen en innoveren voor het gehele verzekeringsbedrijf door Winfried van Holland (CCS)

Hoe neemt DDi's RPA Platform je veel administratief werk uit handen? door Thom Menssink en Bjorn Heinen  (DDi).

Hoe maak je de juiste keuzes voor jouw IT-landschap? door Michel Jongboer en Erik Geels (DIAS).

Hoe financieel adviseurs via MijnHuiszaken.nl klanten binden met actueel woningaanbod door Dennes Roes (Dutch Media Lab).

Waarom de beste klantbeleving online is? Slimme chatbots! door Jan Verstegen (Eerstestap).

Van nieuwe lead tot loyale klant - optimalisatie loont door Erwin Vonk en Dimitri Duine (Faster Forward)

Nudging en guided advice binnen financieel advies door Nathan Brouwer en Mick Hanswijk (Figlo)

Van inzicht naar datagedreven productontwikkeling door Ronald Veld (FinData)

De perfecte klantcontactreis eindigt nooit door Joost Heijligers (Finly)

Hoe laagdrempelig financieel inzicht de band met de klant versterkt door Marco Kok (FinRust)

Hoe geef je invulling aan Be the Change? door Mirjam van Kooten (HippoLine Insurance Platform).

Dashboards maken van abstracte data concrete informatie door Edwin Perotti (Insurance Data)

Hoe implementeer je succesvol PSD2 in jouw organisatie? door Bart den Hollander (Invers)

Met de PiM.app altijd de juiste persoonsgegevens, veilig en zeker door Kim Stolk en Iris Emons (KPN)

100% focus op de klant door Marco van Dam (Missing Piece)

Jouw marktpositie, elke dag actueel door Martin Koot (MoneyView)

Nieuw: slim schakelen binnen één all finance platform vergroot rendement portefeuille door Jos van Driesum (Nationale Hypotheekbond)

Recente innovaties en SAAS-toepasssingen voor de verzekeringsbranche door Omid Tansaz (nexxbiz)

Veilig, vertrouwd en eenvoudig delen van persoonsgegevens door Auke Dirkmaat (Ockto)

Duurzaamheid en een efficiënt adviesproces door Maarten Boddeus en Bjorn Klomps (Omniplan)

Dienstverlening dicht bij de consument door Sonny Roest (Ordina)

De mens als motor voor aandacht, betrokkenheid en communicatie door Diederik Benders (Otherside at work)

Slimme klantreizen voor de beste ervaring door Maarten de Jong en Jean Pierre Kroezen (TJIP)

Pre-validatie op je acceptatiebeleid in alle fases van de klantreis door Dennis Hollander (Topicus)

Algoritme gestuurd risicobeheer van verzekeringsportefeuilles door Jurjen Burghgraef en Koes Willems (Troostwijk Digital)

Een integrale aanpak van inventarisatie- tot afsluitproces door Arjuna Bosch (WeGroup)

Reactie toevoegen

 
Meer over
Digitale euro vereist maatschappelijk debat

Digitale euro vereist maatschappelijk debat

De mogelijke invoering van de digitale euro vraagt om een breed politiek en maatschappelijk debat. Dat stelt de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB). Voor een...

Auto en verzekering geïntegreerd

Auto en verzekering geïntegreerd

“Voor de verzekering wordt alleen naar de risico’s van het object, de Lightyear, gekeken en niet naar de verzekeringnemer.” Aldus Interpolis en...

Een digitale toekomst kan niet zonder klantrelaties

Een digitale toekomst kan niet zonder klantrelaties

(Partner in kennis Centraal Beheer in katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022) Centraal Beheer staat hoog aangeschreven als het om klantcontact gaat. ‘Even...

Geïnspireerd door James Webb

Geïnspireerd door James Webb

(Innovator Kees Haverkamp in katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022) De ruimtevaart heeft mij van kinds af aan al bijzonder geboeid. Toen in december 2021 de...

Adviseurs maken hét verschil met digitalisering

Adviseurs maken hét verschil met digitalisering

(Partner in kennis ING in katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022) Is er wel sprake van een digitale revolutie, zoals de titel van dit VVP-katern suggereert? Of...

Jongeren Innovatie Programma 2022 gestart

Jongeren Innovatie Programma 2022 gestart

Kennismaken met een grote groep gelijkgestemden en je vervolgens vastbijten in duurzaamheid en verzekeren. Deze eerste stappen in het innovatieproces zijn gezet...

Waar blijft realtime premiebepaling?

Waar blijft realtime premiebepaling?

(Uit katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022) De digitale revolutie gaat niet per se gepaard met een verzekeringsrevolutie. En waar blijft de realtime premiebepaling? Vergeet...

Creativiteit gevraagd bij verzekering nieuwe risico's

Creativiteit gevraagd bij verzekering nieuwe risico's

Juist in het geval van de meest toekomstgerichte bedrijven hebben verzekeraars niet altijd een oplossing in huis, meer creativiteit en innovatie is daarom gevraagd....

Vernieuwen doe je samen

Vernieuwen doe je samen

(Uit VVP 4-2022) Marktpartijen hebben ieder hun eigen verantwoordelijkheid om te vernieuwen, maar samenwerking tussen de verschillende ketenpartners is cruciaal....

VVP 4-2022: harder lopen bij innovatie

VVP 4-2022: harder lopen bij innovatie

De financiële sector moet harder lopen bij innovatie, stelt Onesurance in het katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022 die dinsdag is verschenen. En ja, dat...