Het vuur van... Pascale Prins

Pascale nieuw

(Uit VVP 5-2021) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’ zet VVP deze mensen op een voetstuk. Dit keer Pascale Prins, Manager Distributie Venn Hypotheken.

BEELD PETER ROEK

Behulpzaam, ontzorgen, mensen mens, hypotheekhart, teamplayer... Dit zijn karaktereigenschappen die dicht bij me liggen en waar de meeste mensen mij in herkennen. Ik ben opgegroeid met het verzekeringsspel van Nationale-Nederlanden in een assurantiefamilie. Mijn opa is 50 jaar tussenpersoon geweest voor NN. Hoe bijzonder is het dat Venn Hypotheken nu onderdeel is van Nationale-Nederlanden Investment Partners!

Tijdens een baan als assurantieadviseur ben ik al snel in aanraking gekomen met het vak van hypotheekadviseur en zo ben ik erin gerold. Het is opvallend dat weinig jongeren kiezen voor dit vak. Onze branche vergrijst en dat vind ik jammer. Een goede hypotheekadviseur is van onschatbare waarde voor een klant. Na een B2B-rol bij een mooie keten en via een kijkje in de keuken van acceptatie bij een grote serviceprovider ben ik in mijn huidige rol bij Venn terecht gekomen, waar alles samenkomt!

Waarom past Venn bij mij? Met het team staan we er elke dag voor iedere klant, iedere adviseur, iedere businesspartner. Samenwerken staat hoog op ons prioriteitenlijstje. Onze kernwaarden begrijpelijk , betrokken en betrouwbaar zie je overal terug; persoonlijke betrokkenheid en korte lijnen vind ik heel belangrijk. We zijn altijd in beweging, blijven scherp en hebben steeds de uitdaging om door te ontwikkelen. Dit houdt me scherp! Venn groeit snel: we ontwikkelen van start-up naar scale-up. We zijn heel sterk bezig met maatschappelijke betrokkenheid en duurzaamheid. Ook hier doen we het net even anders.

‘Ik heb een onwijs leuke baan’

Ik sta in nauw contact met de branche. Doordat ik twintig jaar als adviseur heb gewerkt ken ik de uitdagingen waar adviseurs tegenaan lopen en spreken we dezelfde taal. Ik vind het heerlijk om elkaar weer fysiek te kunnen ontmoeten, kennis te delen en elkaar te spreken. Als ik terug rijd van een afspraak met een adviseur waar ik mijn verhaal heb mogen doen, realiseer ik me iedere keer weer: wat heb ik toch een onwijs leuke baan. Hier gaat mijn hypotheekhart sneller van kloppen! Het voelt niet als werk... ik ben gewoon heel blij met wat ik doe. Ik doe alles voor een glimlach en een tevreden klant.

Powered by antoinette kalkman

Reactie toevoegen

 
Meer over
"Voordeel voor de klant staat met stip op één"

"Voordeel voor de klant staat met stip op één"

“Ik kies voor klanten die op zoek zijn naar de échte adviseur." Dit zegt Dennis Friskes, directeur-eigenaar van Emerald Financiële Diensten,...