Duitse autoverzekeraar kiest voor FRISS

Niels Zijderveld FRISS 2021

De Duitse directe autoverzekeraar Verti Versicherung AG gaat werken met de AI-gebaseerde software van FRISS voor fraudedetectie en risicobeperking.

Begin 2021 bereikte Verti Versicherung AG de mijlpaal van een miljoen polissen en werd daarmee Duitslands op een na grootste directe autoverzekeraar.  Verti heeft ruim 550 medewerkers in dienst en richt zich hoofdzakelijk op de verkoop van autoverzekeringen. Verti is sinds 2011 wereldwijd het digitale merk van MAPFRE.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Mireille Dyrberg COO Friss

Mireille Dyrberg COO Friss

Friss heeft Mireille Dyrberg benoemd tot COO. Zij werkte voorheen als COO bij Duco en TriOptima, beide SaaS-bedrijven met producten voor de financiële sector. Naast...

apc holland kiest voor compliance-aanpak Friss

apc holland kiest voor compliance-aanpak Friss

apc holland heeft gekozen voor Friss om de compliance-uitdagingen aan te pakken. Met deze samenwerking streeft apc holland ernaar om de naleving van regelgeving...

Dubbele groeicijfers voor FRISS

Dubbele groeicijfers voor FRISS

FRISS heeft over 2021 dubbele groeicijfers behaald. In dat jaar verwelkomde het bedrijf - dat zich richt op automatische fraude-, risico- en complianceoplossingen...

OOM Verzekeringen kiest FRISS

OOM Verzekeringen kiest FRISS

FRISS zal voor OOM Verzekeringen real-time UBO- en compliance screenings verrichten tijdens acceptatie, bij uitbetaling en in specifieke situaties. Dit ondersteunt...

FRISS Associate Partner Verbond van Verzekeraars

FRISS Associate Partner Verbond van Verzekeraars

Het Verbond van Verzekeraars en FRISS zijn een associate partnership aangegaan. Het associate partnership is onderdeel van het open platform; een nieuw initiatief...

Friss neemt Terrene Labs over

Friss neemt Terrene Labs over

Friss, gespecialiseerd in op AI gebaseerde fraude-, risico- en compliance software voor schadeverzekeraars, neemt het Amerikaanse Terrene Labs over. Volgens Friss...

Achttien procent claims bevat element van fraude

Achttien procent claims bevat element van fraude

Verzekeraars die meededen aan wereldwijd onderzoek door FRISS geloven dat momenteel achttien procent van alle claims een element van fraude, overdrijving of misleiding...

FRISS lanceert campagne ‘Insurance Is a beautiful thing’

FRISS lanceert campagne ‘Insurance Is a beautiful thing’

Insurance is a beautiful thing. Aldus FRISS in de (Engelstalige) video waarmee zij “mensen weer trots wil maken op verzekeren”. Jeroen Morrenhof, CEO...

Beequip omarmt Friss Risico Inschatting bij Acceptatie

Beequip omarmt Friss Risico Inschatting bij Acceptatie

Beequip, specialist in het leasen van gebruikt materieel voor het MKB, heeft Friss Risico Inschatting bij Acceptatie omarmd. Door de samenwerking kan Beequip...

Solera implementeert Friss Volmacht Acceptatie service

Solera implementeert Friss Volmacht Acceptatie service

Solera heeft haar distributieplatform ontsloten voor de Friss Volmacht Acceptatie service. Gevolmachtigden kunnen hierdoor voortaan accepteren met behulp van een...