Gouden Oor voor DAS

Gouden Oor DAS 2019

DAS heeft de Gouden Oor Erkenning niveau 1 behaald van de Stichting toetsing verzekeraars..

Volgens directeur Ron van Kesteren heeft DAS dit onder meer te danken aan persoonlijke en oprechte betrokkenheid van de gehele organisatie bij klacht- en feedbackmanagement. "Directieleden van DAS bellen bijvoorbeeld regelmatig klanten en behandelen daarbij ook eventuele klachten. Dat levert een goed beeld op van de ervaringen van klanten én van klachtbehandelaars", aldus Van Kesteren.

Hanneke Jukema, CEO van DAS: ‘Wanneer je zoals DAS juridische hulp toegankelijk wil maken en houden voor iedereen, betekent dat ook dat je jezelf open moet stellen als klanten zich kritisch opstellen of een klacht hebben. Zodat wij onze klanten kunnen blijven helpen op een manier die aansluit bij hun wensen en behoeften. Ik ben trots dat de manier waarop wij dit doen De Gouden Oor Erkenning voor DAS oplevert. Ook omdat dit erkenning is voor de manier waarop onze medewerkers zich hier iedere dag voor inzetten.’

Op de foto van links naar rechts: Ron van Kesteren (Stv), Sandra Platteel (Servicemanagement DAS), Annet van der Sandt (Rechtshulp DAS) en Esther van Eijk (Servicecenter DAS)

 

Reactie toevoegen

 
Finalisten Advies Award 2023 in beeld

Finalisten Advies Award 2023 in beeld

ABC Pensioen, Sinior Financieel Advies en Veldhuis Advies zijn de finalisten van de VVP Advies Award 2023.  Ze waren al winnaar in hun eigen categorie, resp....

Arlinde Vletter nieuwe directeur Interne Rechtshulp bij DAS

Arlinde Vletter nieuwe directeur Interne Rechtshulp bij DAS

Arlinde Vletter start 1 oktober als directeur Interne Rechtshulp bij DAS. Zij is verantwoordelijk voor de juridische dienstverlening. Vletter heeft ruime ervaring...

DAS: minder servicezaken en claimmeldingen

DAS: minder servicezaken en claimmeldingen

Bij DAS kwamen er in het tweede kwartaal 2023 ruim 31.500 servicezaken en claimmeldingen binnen. Een duidelijke daling ten opzichte van het eerste kwartaal in 2023....

Eerste onderzoek Kerncode Klantbelang van start

Eerste onderzoek Kerncode Klantbelang van start

De Stichting toetsing verzekeraars is van start gegaan met de nieuwe onderzoeksronde Kerncode Klantbelang. Het eerste onderzoek is getiteld: Protocol bij betalingsachterstanden, Drie...

En de categoriewinnaars van de VVP Advies Award 2023 zijn...

En de categoriewinnaars van de VVP Advies Award 2023 zijn...

Buro Philip van den Hurk (Particulier), Veldhuis Advies (Zakelijk), Sinior Financieel Advies (Hypotheken), ABC Pensioen (Pensioen), Noventas (Niche) en Van Steensel...

ABC Pensioen wint VVP Advies Award 2023 Pensioen

ABC Pensioen wint VVP Advies Award 2023 Pensioen

ABC Pensioen heeft de VVP Advies Award 2023 Categorie Pensioen gewonnen. Jurylid Bob Klijn (Söderberg & Partners) overhandigde persoonlijk namens de jury...

Dit zijn de 21 meest klantgerichte kantoren van Nederland

Dit zijn de 21 meest klantgerichte kantoren van Nederland

De jury van de VVP Advies Award 2023 heeft de namen bekend gemaakt van de meest klantgerichte advieskantoren van Nederland in de categorieën Particulier Advies,...

Thomas verzekert wint Starterspijs VVP Advies Award 2023

Thomas verzekert wint Starterspijs VVP Advies Award 2023

Thomas verzekert heeft de startersprijs gewonnen van de VVP Advies Award 2023. Thomas van Uunen nam de award in ontvangst uit handen van jurylid Odette Bakker...

Sinior trots op nominatie VVP Advies Award 2023

Sinior trots op nominatie VVP Advies Award 2023

Ninorta Demir van Sinior Financieel Advies en Hypotheken is supertrots op de nominatie voor de Advies Award 2023 in de categorie Hypotheken en dat staalt ze samen...

DAS: forse toename geschillen rondom zonnepanelen

DAS: forse toename geschillen rondom zonnepanelen

DAS zag in 2022 het aantal conflicten over de levering of plaatsing van zonnepanelen met 60 procent stijgen. Bijna 800 klanten van juridisch dienstverlener DAS...