Loden Leeuw voor adelheid Roosen

Adelheid Roosen Yarden

Adelheid Roosen heeft  ruim, met 46 procent van de stemmen, de publieksprijs Loden Leeuw van Radar voor de meest irritante BN'er in tv-reclame gewonnen.

Dit voor haar rol in de nieuwste Yarden-reclame. Roosen laat onder andere Arie Boomsma (22 procent) en het duo Wilfred Genee en Johan Boskamp (19 procent) ruim achter zich.

De commercial werd ontwikkeld door Adelheid Roosen zelf. De reclame reflecteert haar ervaringen als mantelzorger met de dood van haar moeder.

De Loden Leeuw wordt sinds 2002 ieder jaar uitgereikt. Eerder ging de prijs onder meer naar: HoyHoy.nl (2014), Bonprix (2013) en Zalando (2012). De Loden Leeuw werd ook gewonnen door: Tim en Tom Coronel (2014), Maarten van der Weijden (2013) en Patricia Paay (2012).

Reactie toevoegen

 
Yarden maakt dood bespreekbaar in samenleving

Yarden maakt dood bespreekbaar in samenleving

Met een nieuwe campagne met Adelheid Roosen in de hoofdrol wil Yarden de dood in de samenleving bespreekbaar maken. "Een van de meest ingrijpende gebeurtenissen...

Broers Coronel en hoyhoy.nl: Loden Leeuw

Broers Coronel en hoyhoy.nl: Loden Leeuw

De Loden Leeuw van Radar voor 'meest irritante BN'er in een reclame' gaat dit keer naar Tim en Tom Coronel met hun filmpje voor autoverzekeraar Allsecur. Vergelijkingssite...