Monuta brengt affiliate marketing-programma exclusief onder bij Daisycon

Daisycon

Monuta heeft haar affiliate marketing-programma voor uitvaartverzekeringen exclusief ondergebracht bij Daisycon, onderdeel van marketingcollectief Linehub. Sinds 2015 is Daisycon al gedeeltelijk verantwoordelijk voor het affiliate marketing-programma van Monuta, die voorheen met twee marketinglabels samenwerkte.

Monuta: “Eén van de resultaten van deze samenwerking is een duidelijke interpretatie van de affiliate marketing-richtlijnen in de uitvaartverzekeringsbranche, die zorgen voor transparante en duidelijke informatievoorziening van de consument. In januari van dit jaar ging een groep uitvaartverzekeraars, waaronder Monuta, daarover met Daisycon in gesprek omdat deze richtlijnen op verschillende manieren werden geïnterpreteerd. De gesprekken hebben geleid tot consensus over de interpretatie van de richtlijnen, waardoor transparante en duidelijke informatievoorziening voor de consument wordt gewaarborgd. Daisycon, de uitvaartverzekeraars (de adverteerder) en de publishers (promotors van reclameboodschappen) dienen zich hieraan te houden.”

Foto van links naar rechts: Erik Edelaar (Project Manager bij Daisycon), Marcel Nagtegaal (Senior Online Marketeer bij Monuta) en Martijn Zoetebier (Group Director Business Development bij Linehub).

Reactie toevoegen

 
Meer over
Vooral jongeren kijken nauwelijks om naar uitvaartpolis

Vooral jongeren kijken nauwelijks om naar uitvaartpolis

De helft van de Nederlanders met een uitvaartverzekering heeft geen idee waarvoor ze precies verzekerd zijn en tweederde controleert dit zelden of nooit. Vooral...

Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...

Beleggingsopbrengsten kleuren resultaat Monuta zwart

Beleggingsopbrengsten kleuren resultaat Monuta zwart

Monuta zag de omzet in 2017 groeien met 14 procent naar 330 miljoen euro. Het nettoresultaat steeg van 7,8 naar 32,6 miljoen euro, voornamelijk door hogere beleggingsopbrengsten....

Klant mist nazorg

Klant mist nazorg

Klanten weten onvoldoende wat ze verzekerd hebben. Ze missen nazorg en ze willen bij de communicatie kunnen kiezen tussen digitaal en papier. Dat zijn enkele van...

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

Keurmerkhouders verbeteren de dienstverlening aan de klant continu, zo blijkt uit het thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Directeur...

Advieskosten uitvaartverzekering: vaste fee wint terrein

Advieskosten uitvaartverzekering: vaste fee wint terrein

Het overgrote deel van alle intermediairs brengt een eenmalig vaste fee in rekening voor hun advies over de financiering van uitvaartkosten. Dat blijkt uit de jaarlijkse...

Quinten Fraai nieuwe directievoorzitter Monuta

Quinten Fraai nieuwe directievoorzitter Monuta

Quinten Fraai (51) wordt per 1 februari 2018 benoemd als nieuwe directievoorzitter van Monuta. Hij volgt Gert-Hein de Heer op die in 2012 aantrad als directievoorzitter. Fraai...

Monuta-volmacht voor Centraal Volmachtbedrijf

Monuta-volmacht voor Centraal Volmachtbedrijf

Monuta heeft een volmacht verleend aan het Centraal Volmachtbedrijf. Samen met Patrick van der Fluit (VDF Verzekeringen uit ’s-Hertogenbosch) en Huub Scharenborg...

Monuta Helpt nieuwe naam Monuta Charity Fund

Monuta Helpt nieuwe naam Monuta Charity Fund

Monuta Helpt is de nieuwe naam van het Monuta Charity Fund. Sinds 1999 ondersteunt Monuta via het fonds veel initiatieven. Het belangrijkste doel van Monuta Helpt...

Nederlanders leggen uitvaartwensen niet vast

Nederlanders leggen uitvaartwensen niet vast

Zeventig procent van de Nederlanders heeft de eigen uitvaartwensen niet vastgelegd. En drie op de tien Nederlanders hebben vrienden of kennissen die ze liever niet...