BR-ND lanceert whitepaper over aantrekkelijke merken

Positieve cultuur 2020

"We zien de opkomst van steeds meer organisaties die inspelen op de enorme uitdagingen van deze tijd. Als maatschappij zitten we midden in de overgang naar het postkapitalisme van de 21e eeuw. Een nieuw tijdperk waarin we wegbewegen van individualisme, concurrentie en consumentisme. Een nieuwe tijd waarin samenwerking, empathie en menselijke waarde een belangrijke plek gaan krijgen. Wat dit precies voor organisaties gaat betekenen, is nog niet helemaal duidelijk en daarom worstelen veel leiders, ook in de financiële sector, met het loslaten van de bedrijfsmatige uitgangspunten van weleer. In het whitepaper 'Aan de basis van een aantrekkelijk merk staat een positieve cultuur' gaan we dieper in hoe vorm te geven aan deze transformatie", aldus Alexander Koene en Kim Cramer van BR-ND People in een blog op het New Financial Forum.

Lees hun blog en hun whitepaper: https://lnkd.in/gQQ7uqJ . Meer dan de moeite waard! #nfforum #purposedriven #nieuweeconomie

Reactie toevoegen

 
Meer over
Waarom zetten we een andere pet op als het gaat om werk?

Waarom zetten we een andere pet op als het gaat om werk?

(Kim Cramer, BR-ND, in VVP-special Financieel Vitaal 2023) Onlangs werd mijn moeder 85 jaar. Een prachtige leeftijd voor een prachtige vrouw. Ze heeft veel meegemaakt...

Nieuwe economie centraal in lente-editie New Financial Magazine

Nieuwe economie centraal in lente-editie New Financial Magazine

‘Nieuwe economie’ is het zeer passende thema van de lente-editie van het New Financial Magazine, een uitgave van het New Financial Forum. Niet alleen...