Monuta brengt affiliate marketing-programma exclusief onder bij Daisycon
Monuta heeft haar affiliate marketing-programma voor uitvaartverzekeringen exclusief ondergebracht bij Daisycon, onderdeel van marketingcollectief Linehub. Sinds 2015 is Daisycon al gedeeltelijk verantwoordelijk voor het affiliate marketing-programma van Monuta, die voorheen met twee marketinglabels samenwerkte.
Monuta: “Eén van de resultaten van deze samenwerking is een duidelijke interpretatie van de affiliate marketing-richtlijnen in de uitvaartverzekeringsbranche, die zorgen voor transparante en duidelijke informatievoorziening van de consument. In januari van dit jaar ging een groep uitvaartverzekeraars, waaronder Monuta, daarover met Daisycon in gesprek omdat deze richtlijnen op verschillende manieren werden geïnterpreteerd. De gesprekken hebben geleid tot consensus over de interpretatie van de richtlijnen, waardoor transparante en duidelijke informatievoorziening voor de consument wordt gewaarborgd. Daisycon, de uitvaartverzekeraars (de adverteerder) en de publishers (promotors van reclameboodschappen) dienen zich hieraan te houden.”
Foto van links naar rechts: Erik Edelaar (Project Manager bij Daisycon), Marcel Nagtegaal (Senior Online Marketeer bij Monuta) en Martijn Zoetebier (Group Director Business Development bij Linehub).
Reactie toevoegen
Meer over
Ciana Mayam regelt eigen uitvaart in nieuwe webserie Monuta
Monuta heeft een zesdelige YouTube-serie gelanceerd die een kijkje geeft achter de schermen bij het regelen van een afscheid. Presentatrice Ciana Mayam (32) gaat...
Monuta kiest BNP Paribas als global custodian
De Securities Services-tak van BNP Paribas gaat voor Monuta wereldwijd custodian-dienstverlening leveren voor Monuta’s totaal geïnvesteerde vermogen...
Do brengt nieuw lied uit geschreven voor de herinneringsavonden van Monuta
Zangeres DO heeft haar nieuwe nummer ‘Leef je in mij uitgebracht, speciaal geschreven voor November 2 Remember. Deze herinneringsavonden van Monuta vinden...
Monuta zet AI in om beeld te krijgen van eigen uitvaart
Monuta geeft met hulp van verschillende AI-technieken een beeld geven van de uitvaart van verzekerden. Onder de noemer Het Laatste Hoofdstuk helpt Monuta mensen...
Tom Kliphuis benoemd tot voorzitter RvC Monuta
Tom Kliphuis (59) is benoemd tot voorzitter van de Raad van Commissarissen van Monuta. Hij neemt het stokje over van Pieter Loijson. Kliphuis (59 jaar) heeft...
Meer klanten vinden Monuta rechtstreeks
“Ten opzichte van 2021 vonden minder klanten ons via financieel adviseurs en meer rechtstreeks.” Aldus Monuta in het jaarverslag 2022. Monuta zag de...
Tim Knol schrijft herinneringslied in opdracht van Monuta
Tim Knol heeft op verzoek van Monuta en herinneringsleid geschreven ter gelegenheid van Monuta Remember. Op 2 november organiseert Monuta voor heel Nederland de...
Monuta van start met online quiz over uitvaartkosten
Monuta heeft de Rekenmaaruit!vaartquiz ontwikkelt, een quiz die mensen bewuster moet maken over de kosten van een uitvaart. Inspiratiebron van deze quiz is het...
Monuta verkoopt Duitse uitvaartverzekeringsportefeuille aan DELA
Monuta verkoopt de uitvaartverzekeringsportefeuille van haar dochterbedrijf in Duitsland aan DELA. De portefeuille bevat bijna 121.000 Duitse verzekerden (150.000...
Monuta: krimp aanbod uitvaartverzekeringen tegen gaan
Monuta pleit er in het jaarverslag 2021 voor de krimp in het aanbod van uitvaartverzekeringen tegen te gaan. Monuta: “Op dit moment bestaat de markt van uitvaartverzorgers...