NN Schade: Intermediair en Retail worden aparte bedrijfsonderdelen
Nationale-Nederlanden brengt een nieuwe focus aan bij het schadebedrijf. De bedrijfsonderdelen Zakelijk - en Particulieren Schade worden ingericht naar distributiekanaal. De bediening van het intermediair voor zowel zakelijk als particulier wordt samengevoegd in het nieuwe bedrijfsonderdeel Schade Intermediair. Dit komt onder leiding te staan van Gerard van Rooijen. Bianca Knispel concentreert zich als directeur van Retail Schade & Zorg op de directe klantbediening.
De Intermediaire klantbediening blijft bij Voogd & Voogd (NNVS), onlangs is dit contract met twee jaar verlengd. De directe portefeuille wordt op termijn binnen Retail Schade & Zorg zelf uitgevoerd en niet meer uitbesteed aan NNVS.
Met het centraliseren van de intermediaire dienstverlening wil NN “de kracht en de rol van de adviseur benadrukken. Hiermee komt er voor zowel intermediair als volmacht een integrale verantwoordelijkheid op het gebied van schadeverzekeringen. De focus ligt op het nog verder verbeteren van onze dienstverlening naar adviseurs. De adviseur krijgt voor zowel zakelijke als particuliere schadeproducten nog slechts met één accountmanager te maken die de adviseur ondersteunt in de marktbewerking met producten en diensten van Nationale-Nederlanden”.
Retail Schade & Zorg focust, met bankassurance ketens en Ohra op de directe klant. Bianca Knispel: “Uiteindelijk wil de klant een simpel en duidelijk product met een hoogwaardige service en een verantwoorde dekking tegen een aantrekkelijke premie. We gaan meer efficiency halen uit ons schaalvoordeel en het diverse aanbod van verzekeringsproducten aanscherpen.”
Reactie toevoegen
NN: “Luchtkastelen zijn snel gebouwd bij eenmalig bedrag pensioen”
“Luchtkastelen zijn snel gebouwd bij eenmalig bedrag pensioen. Maar als de realiteit dichterbij komt, hebben werknemers toch vooral oog voor de bezwaren.”...
NN roept op ‘Het gaat het?’ weer belangrijk te maken
“Een goed gesprek over hoe het gaat, blijkt de sleutel tot minder ziekteverzuim en uiteindelijk tot een vitaler en veerkrachtiger Nederland.” Aldus Maurice...
NN viert opening musea met Open Museum Week
Nationale-Nederlanden organiseert de NN Open Museum Week van 9 tot en met 15 juni. Het concern: “Vanaf zaterdag 5 juni mogen de Nederlandse musea weer...
NN verzorgt polis P2P-platform Indie Marketplace
NN gaat de verzekering verzorgen die wordt aangeboden door Indie Marketplace, waar professionele en particuliere campereigenaars online hun campers kunnen verhuren...
NN brengt Hello Mobility onder in VVCR-Prodrive
Nationale-Nederlanden brengt haar label Hello Mobility, een initiatief om wagenparkbeheer te verbeteren, onder in een strategisch partnerschap met VVCR-Prodrive....
Eva Fransz underwriting manager brand NN Beurs
Met het aantrekken van Eva Fransz per 1 juni breidt Nationale-Nederlanden Beurs het managementteam uit met een underwriting manager Brand. Fransz werkt sinds 2011...
Wilbert Ouburg benoemd tot CRO NN Leven & Pensioen
Wilbert Ouburg wordt per 1 april benoemd tot Chief Risk Officer van Nationale-Nederlanden Leven & Pensioen. Hij volgt Hans Bonsel op, die deze functie sinds...
NN wil meer duidelijkheid in nieuw pensioenstelsel
Meer duidelijkheid en transparantie in het nieuwe pensioenstelsel voorkomt complexiteit in de uitvoering en laat het vertrouwen in het stelsel stijgen. Dit is één...
NN en ABW versterken positie in zakelijke mobiliteitsmarkt
“Met dit partnerschap wordt een volgende stap gezet in de ontwikkeling van integrale oplossingen op gebied van mobiliteit en wagenparken.” Aldus NN en...
a.s.r. wint opnieuw alle Beste Partner prijzen Adfiz Prestatie Onderzoek
Alle Beste Partner Prijzen in het Adfiz Prestatie Onderzoek zijn ook dit keer gewonnen door a.s.r.. De resultaten per categorie: Efficiency: 1. a.s.r., 2. Nh1816,...